onsdag 15 oktober 2008

Fotodag och nya magbilder...

Ja idag efter att jag lämnat dottern på dagis for jag hem en snabbis till min vän Elin för att fota lite magbilder i det härligt soliga höstvädret. Egentligen skulle jag ju ha stoppat näsan i mina böcker, men jag hann med det oxå senare :)
Elin tog en hel drös med superfina foton på mig...jättekul!!
Här är några av de vi tog idag




Tänk att jag går in i v. 20 imorgon...då ör det ju snart lika långt kvar som jag passerat!! Hjälp vad tiden går fort. Snart har vi vår lill* bebis i famnen o vår lilla skrutta Ellen är storasyster!

// Åsa ♥♥♥

2 kommentarer:

Pylle sa...

ååå det blev ju hur fina som helst gillar att du hade ljus tröja det blev så tjusigt. Så kul att du kom förbi en snabbis och bra att vi båda hann med att plugga också. Kramen kramen.

Anonym sa...

å de är helt underbara!!! solen är fantastisk att fota i just nu! de gäller verkligen att passa på.