onsdag 22 juli 2009

Adorable

Mitt bidrag till den 3:e deltävlingen inne hos Scrapperiet.
Denna gång var det en teknikutmaning och man var tvungen att ha med:
*öljetter
*Något embossat
*En dekoration från en annan hobby
*En egenhändigt gjord dekoration
"Adorable"


Jag valde att sätta öljetter i det rivna hörnet uppe till höger. Sen trädde jag floss genom öljtterna. Sen embossade jag rankor i clear vid blomdekoartionerna och så använde jag en liten silvernyckel som är tänkt till smyckestillverkning. Sen blev den en liten fjäril i ståltråd (som från början inte alls såg ut på det viset) från ett gammalt hårspänne som jag fixade o ändrade så att den skulle passa in :) Hoppas det räknas som handgjord dekoration. Fick ju göra om den helt o hållet för att den skulle passa mitt tema.
Jag har liftat Ingvild Bolme en hel del på denna LO och det var superkul!! Blev oxå väldigt nöjd över resultatet.



13 kommentarer:

Helena i Hudik sa...

Åhhhhhhh, så underbart vackert!!!
Jag blev alldeles stum!! Vilket foto, kolla ögonfransarna och den söta lilla munnen! Layouten i sin helhet med färgerna & dekorationerna gör att det tåras i ögat.....

Maria sa...

Den var verkligen jättefin! Och den ser ut att ha tagit LÅÅÅNG tid med alla detaljer och dekos. En riktig Åsa-LO i guldklass. Kanske måste lifta den till viss del :)
/M

Fnyz sa...

helt helt helt underbar!!! blev den! kan inte titta mig mätt på den, även om det syntes direkt när du atte igång med det koret och de papprena att den skulle bli bra så blev den långt bättre än jag föreställde mig. å vad fin den blev

Miss Goldie sa...

Fotot är helt underbart! LO:n är jättevacker, så fina färger ich snyggt upplägg.

bitte71 sa...

Så alldeles underbart vacker layout!!! WOW!
Kram M

Maja Stokk / eyovine sa...

mmmmm så vackert... precis alltihopa..

// Maja

Claudia79 sa...

Meeen så fin!!!! Och kortet är ju underbart!!!:)
Så kul att se dig i träsket igen - du är och har alltid varit en av mina favoriter, så jag har saknat dig!! Kram kram

Karin sa...

Vilken underbar LO! Superfin! Vilket läckert foto.. =)

Pyzzlan sa...

Den får du nog vara nöjd med. LO'n är ju alldeles underbar. Färger, upplägg, titel, foto och dekorationer - ja allt sitter nog på denhär. Lycka till i tävlingen!

Unknown sa...

Den här är såååå vacker! Underbara detaljer och vilket foto sen!!

Hanna sa...

Ååååh, fantastiskt fin1

carina sa...

Helt underbar!!

ZozzosLiv sa...

Sååå lovely...Helt amazing!!Kraam