tisdag 4 augusti 2009

ett par kort

Har fått ett par scrappade. Hade ett som jag kände att jag måste göra till barnens storkusin som fyllde 17 år förra veckan. Sen fick jag en beställning på ett bröllopskort oxå :)
Det är faktiskt riktigt roligt att göra några kort sådär som omväxling. Speciellt nu när jag gett upp mina motivstämplar och satsar på att enbart scrappa dem. Det är mer min stil och jag känner faktiskt att jag blir nöjd över resultaten.
Vad tycker ni? Duger dem ;-)
"Grattis kort"

"Bröllopskort"

Har använt sånt där krackeleringslack för första gången på datum-stickersen. Riktigt snygg detalj blev det.
(inte de bästa bilderna på korten då jag scannade in dem. Gillar bättre att fota, men men)

2 kommentarer:

Helena i Hudik sa...

Fiiiint sörru!!!!
Kram Helena

Åsa/asamia sa...

Kortet jag såg i butiken är underbart fint!!!