måndag 7 september 2009

Skapat åt Scrapbookbutiken

Jag har gjort en del i det tysta åt Scrapboobutiken som jag nu tänker visa :)
Först ut är en Lo som jag gjorde väldigt snabbt.
"Midsommarfin"

Det är roligt att "kladda" med akrylfärg som jag gjort på den här Lo´n. Undrar just varför jag gör det så sällan.

Sen har jag gjort ett kort som Hannas dotter Edit fick på hennes dopdag.

Ett väldigt enkelt kort som jag har blev inspirerad av Carina att göra. Hon hade själv gjort ett liknande kort.
Allt material kommer naturligtvis från shoppen :)




3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ojj vilken HÄRLIG LO!! SÅÅÅ såå Underbaar...Gillar ALLT med den...Kortet är ju bara föör sööt!!;-) Kram

Maria sa...

Grattis till vinsterna på stellas :-) /Maria

Miss Goldie sa...

Underbara färger på LO:n! Och sååå sött kort!