onsdag 25 november 2009

Grattis Wilma

Ja jag scrappar faktiskt, men jag har varit dålig på att fota och blogga det jag gör ;-)
Har gjort ett antal kort oxå, men ett är fotat med mobilen och alltså inte inlagt i datorn...än...ett annat gav jag till mannen då han fyllde år i helgen men som jag inte fotat än (fast det ligger ju hemma så det kan jag ju fota när jag vill)
O så gjorde jag ytterligare ett grattiskort häromdagen till min goa systerdotter som fyller 11 år imorgon :) Det har jag nu scannat in, då jag ändå är på jobbet idag och det ska skickas hela 60 mil norrut (så chansen att fota det är lika med noll nu)
Jag gillar ju inte att scanna det jag gör. Tycker alltid att färgåtergivningen m.m. blir fel, men men
Så här blev det iaf:

Notera att jag bara använt en liten vågig remsa som mönsterpapper ;-) Resten är stickers och rubons...såå kul att göra nåt helt annorlunda.

signatur

3 kommentarer:

Fnyz sa...

jättefint! vilken härlig rubon blooman var, vad är den från?

AnGeLiCa sa...

hej!har kollat igenom din blogg lite.måste bara säga att dina scrapbookingbilder är otroligt fina!! :) jag scrappar själv och blev otroligt inspirerad av dig.jättefint verkligen!;)

Claudia79 sa...

Åhh vilket superfint kort!!!