onsdag 8 december 2010

Kommer tomten i år??

Undrar just om även jag har varit tillräckligt snäll i år så att tomten kommer med julklappar åt mig. Jag har ett par (materialla) saker som jag önskar mig mer än något annat (materiellt då ;) ). Annars önskar jag mig väl det som alla mammor önskar sig, nämligen att ens barn ska få växa och vara friska och glada, det önskar jag naturligtvis hela familjen :)

Men över till det jag önskar mig:

Jag läser som flera vet till förskollärare och där är man som många vet ute en hel del i naturen, vilket verkligen är en lyx. Men att vara ute kräver oxå att man är rätt klädd. Frysa är aldrig kul!! Därför har jag investerat i ett underställ och nu även i denna underbart härligt varma fleecetröja från Houdini. Att den dessutom är supersnygg är ju bara ett plus ;)



Men av tomten önskar jag mig ytterligare ett underställ, ett sådant :)


Sen önskar jag mig ett par längdskidor med stavar och pjäxor oxå...vi ska ju åka skidor med skolan och jag har länge velat ha ett par skidor så att jag kan åka lite här hemma oxå :)

Nu är det bara att hoppas jag varit riktigt snäll i år ;)
signatur

Inga kommentarer: