söndag 11 november 2012

Sweträff och kitbyte

Ja självklart hann vi med att scrappa en hel del under min helg med swe-gänget. Bl.a. var vi några som valde att plocka ihop scrapkit som vi sedan lottade ut mellan oss och på så vis fick ett scrapkit som någon annan i gänget plockat ihop. Jätteroligt att göra detta då det inte var alldeles säkert att kitet skulle innehålla något som man i vanliga fall använder :)
Jag fick Hanna/fnyz kit och det var helt underbart!! Det var perfekt för mig!! Vi fick en skiss att skapa efter och så här blev min layout.

"High 5"
Allt jag använt på denna layout är från kitet som jag fick. Det är enbart bokstäverna i rubriken som kommer från mina egna gömmor.
Fotot är på Axel och kusinen Wilma, som blev totalt charmerad av lillkusinen Axel under dopet av Elsa :) Men han kan ju charma en gråsten så det var väl inte så svårt ;)

// Åsa

Inga kommentarer: