fredag 1 augusti 2008

Jag lever... :)

Ifall någon funderar så kan jag iaf berätta att jag lever :)
Men något intensivt bloggande har det inte varit...det blev ju hux flux högsommar!!
Och då har iaf jag solat och badat massvis. Så underbart härligt att spendera soliga dagar på stranden tillsammans med familjen!!
Mycket har hänt hemma hos oss denna sommar, saker som jag kommer att berätta snart :)
Både i ord och i bilder. Så "hang on"...det kommer mera :)
Har några nya Los strax att visa....ska bara "orka" fota dem oxå :)

// Åsa ♥♥♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå en liten uppdatering :-) ja lite foton skulle inte sitta fel :-D

kramkram

Anonym sa...

Hej Åsa!
Martina på Sweetish Sister här! Jättefin blogg du har! Hittade den när jag sökte på "InspiraTös".
Vet inte om du känner till vår verksamhet, men vi jobbar i nätverk och våra InspiraTöser inspirerar och coachar människor till att bli mer kreativa. Det är ett jobb/extraknäck, där man tjänar pengar på sin hobby, dvs scrapbooking. Om du vill ha mer information, maila oss gärna på info(snabela)sweetish.se
Vore jättekul om du ville bli en i gänget!


Så hör av dig!
En skön söndag önskar
Martina
ÜberTösen :-)

Anonym sa...

Hej! Nu ska jag ge mig till känna. Har startat en utmaning inne i Scrappiz.se forum där jag utmanar alla att gå in i dom bloggarna som man ofta tittar in i och får insperation ifrån och ge sig till känna. Så nu r jag här för att tala om att jag ofta är inne hos dig och tittar på allt fint du har gjort, inspireras och snor idéer. Tack för att du visar allt fint du skapar! Kram/ Ida