torsdag 11 september 2008

De första magbilderna är tagna...

Jag har fått hänga med på Pylles o Fnyz foto-onsdagar nu, då jag gått ut officiellet med min graviditet :)
Fotade förra onsdagen då jag var i slutet av v.14, o så fotade vi igår då jag var inne på min sista dag i v.15. Shit vad tiden går fort!! Jag är redan i v.16...*hjälp!*

Här iaf bildbevis på att jag var med vid bägge dessa fotograferingar:
Först ut är förra veckans foton




O så gårdagens foton:



En liten mage har det iaf börjat att bli...för mig känns den redan enorm men får allmänheten märks den knappt. Lustigt!


// Åsa ♥♥♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

de blev jättefina gumman! å de du tog på mig fannas de åxå några guldkorn bland :-D

Bella sa...

Så fina magbilder :-)
Kram från Meli

Pylle sa...

Så fina de blev vännen och så fin du är. Vi kanske ska ha ett foto på alla 3 magarna på samma haha.
Kramis.

Anonym sa...

Grattis på Åsa-dagen idag vännen! Glömde ju säga det när jag pratade med dig i telefonen i förmiddags.... Minnet se....
Ja, knäpp ett kort med alla tre magarna!!! Bra förslag "pylle"!!

Tack för hjälpen med allt!! Nu ska vi kursa hela helgen!!!
Trevlig helg!

Kram från brudarna i Hudik

Bella sa...

Jag har något till dig på min blogg.
Kram från Meli

Anonym sa...

ville ge dig ett hjärta även fast du redan fått :-) kolla i min blogg