tisdag 2 september 2008

Ett scrappat kort

Ja lite har jag faktiskt gjort men som ännu inte blivit bloggat :)
När min kära vän Elin / Pylle fyllde häromveckan, gjorde jag detta turkosa grattiskort till henne...anledningen till just turkos...Elin ääälskar den färgen :)

"24 år"

Har t.o.m rotat fram mina gamla punchar...den stora blomman är Retro Flower - Whale of a punch o den lilla är Carl P:s Daisy - medium. Det prickiga pappret är baksidan av ett MM:s noteworthy (om jag inte minns fel) o blomstjälken är en rubon från Kaiser. Både pappret o rubonsen är inhandlade på Lilla Handarbetsboden

// Åsa ♥♥♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

det kortet är så himla snyggt! är så kul när man får användning för sina "gamla" grejer.

tyckte de blev extra tufft att ha just den blomman i mitten åxå än å ha mediumretron. denn bröt liksom av så snyggt.

Örnen sa...

Kanonsnyggt! Gillar verkligen stjälken :-)

Bella sa...

KOrtet blev verkligen bra. Kul med retroflowern igen. En period så hade jag nog en sån på varenda LO :-)
Kram från Meli

Unknown sa...

Ursnyggt kort!!!

Och stort grattis till att ni ska få en bebis till - så roligt! Låter urskoj att plugga också (jag saknar det ibland, det är så roligt :)

Kram!

Anonym sa...

Ska du också ha barn! =O Jisses vad många scrapbebisar det är på gång nu...och som har föds! En helt ny generation scappare ;)

Jag ska inte ha fler, det räcker med dom tre killar jag har ;)

Stort Grattis! ♥

Kram/Cattis