onsdag 6 januari 2010

Äntligen taptetserat!

Nu är äntligen vårt nya kontor/Scraprum färdigtapetserat och det blev sååå mysigt! Där hoppas jag att inspirationen kommer flöda. Än så länge gapar rummet tomt sånär som på en garderob, men snart så.
Jag får under tiden hålla tillgodo med vårt nuvarande kontor/scraprum vilket eg. inte borde vara fy skam. Men jag trivs inte särskilt bra här. Nåja...
Har idag inventerat en stor del nere på Lilla Handarbetsboden så mitt samvete har lättat lite så när jag lagt barnen nu ikväll satte jag ner mig vid min hörna och skapade ett kort :) Det blev ett blå-rosa med ett hjärta på. Bildbevis får ni vänta med. Kortet kommer inte bloggas förrän på onsdag v.6 då det kommer att visas i swe-bloggen ;-)
Men det känns ändå så skönt att ha fått skapa nåt på det nya året!
signatur

2 kommentarer:

Maria sa...

Men Åsa, vi vill se före och efterbilder :)

Helena sa...

Precis vad jag tänkte skriva Maria.... Vi vill ju se bilder/foton!!!
Hade tänkt hälsa på er under min ledighet men det är ju så kallt ute!!

Skapar lite åt Reprint till mässan... Du får väl se det i deras monter på Formex.

Kram på Er!!