lördag 20 mars 2010

Nyfikna små ögon

Idag är den liftutmaning inne i swe-bloggen o det är ingen mindre än Åsa/Badanka som vi liftar denna gång. Hon gör så oerhört fantastiska alster och det var en tuff utmaning att ta sig an.
Men jag tycker ändå att jag lyckades :)
Vad tycker ni, lyckades jag?
Den layout vi skulle lifta var denna:

och så här blev min liftning:
"Nyfikna små ögon"


Fotot på Axel tog Elin under en fotosession då Axel bara var 10 dgr gammal. Älskar detta foto på Axel :)
signatur

4 kommentarer:

Lilla07an sa...

Den är så fin så, Åsa. /M

maria sa...

Du har lyckats!!! Vilken underbar Lo och vilken härligt kort. Ha det gott!!
//maria

Sofias blogg sa...

Älskar den här LO'n! SÅ SNYGG!

Monica sa...

Jag älskar din layout! Färgerna är underbara och du har verkligen fångat Åsas scrapstil.