lördag 29 januari 2011

Jag och min lillebror

En layout jag gjort efter veckans färgschema på swe, härligt ljusa pastelliga färger.
"Jag och min lillebror"

Fotot är från Ellens första möte med sin lillebror Axel. Det är inte det perfekta fotot, men självklart ville jag scrappa om detta ögonblick ändå :)
Ellen blev ju väldigt besviken då hon fick höra att hon fåt en lillebror istället för en lillasyster som hon önskat. Men när hon väl fick träffa lille Axel spelade det ingen roll att han inte var en tjej, han var sååå söt ändå :) Ellen var så stolt och hon klappade med en varsam hand på sin lillebror.
signatur

1 kommentar:

Pysselbus sa...

Åhhh, vilken härlig LO!! Att kunna mixa rosa och blått är inte enkelt men det här är ju superläckert!!

Ha en härlig måndag!

Kramkram
Linda

Ps. La till mig som följare för att inte missa något av dina inspirerande alster!