måndag 31 januari 2011

mobiler till salu

Ja så har även jag fastnat för androidmobilerna.
Men jag har ju ett problem...ett i-landsproblem kan man tycka ;)
Jag har två fungerande sony ericsson-mobiler som jag skulle vilja sälja innan jag kan köpa mig min androidmobil
Slänger ut en förfrågan i bloggen...kanske det finns någon läsare (eller en läsarens vän för den delen) som är ute efter en helt fungerande mobil fats till ett billigare pris :)

Den första mobilen fick jag med mitt nya abonnemang i oktober-10 och är obetydligt använd (inga repror finns). Det är en vit Sony ericsson Aino U10i, en mobil med en massa funktioner bl.a. pekfunktion i mediaspelaren och 8.1 mpx kamera, wifi m.m. (fler funktioner finner ni här :) )
Det ingår laddare, hörlurar, minneskort, manualer. Orginalkartongen finns kvar.
Pris: 2300 kr


Den andra mobilen är den jag hade innan jag fick "Ainon", en Sony ericsson w595, färg: Cosmopolitan inköpt i januari-09
En walkmanmobil med 3.2 mpx kamera, minneskort, hörlurar, samt laddare.
Lite nött på 2 av hörnen, men inget som stör mobilens funktion. (För mer info om mobilen läs här)
Pris: 800 kr


Skriv en kommentar, maila eller ring mig om ni eller nån ni känner är intresserad :)
signatur

Inga kommentarer: