tisdag 19 april 2011

Blogg-award


Fina Maria har gett min blogg en award, 1000 tack för det :)
Awarden ska skickas vidare till 5 stycken bloggare med mindre än 100 bloggföljare, så jag skickar denna vidare till:

Elin/pylle
, min goa vän som behöver lite extra uppmuntran nu när plugget är som jobbigast...vi kommer att fixa det här Elin!!
Maria/Trastegirl som är ytterligare en god vän till mig och naturligtvis en riktig pysslare. Hon scrappar, handarbetar, bakar, planterar...You name it :)
HannaP, en oerhört duktig scrappare som jag gärna kikar in till :)
Maria, en härlig scrappare som skänker mycket inspiration :)
Hanna/fnyz som är ytterligare en go vän i vått o torrt. Dessutom är hon en oerhört duktig scrappare och eftersom hon har blogg.se har hon inga följare alls som syns på hennes sida så då väljer jag henne oavsett hur många som ändå dagligen följer hennes blogg ;-)
signatur

1 kommentar:

Hanna-Marie sa...

tack vännen :-) skulle nog itne ha 100 följare även om det skulle synas :-D är ca 20 om dan som läser tror jag :-)

kraaam