onsdag 17 december 2008

Magen ♥

Ja nu var det ju jättelänge sen jag bloggade några magbilder...skyller på min skola som upptagit väääldigt mycket av den lilla ork jag har. Har dessutom, tyvärr, knappt fotat något på magen den sista tiden.
Äger ju inget stativ, så det har inte varit så lätt att fota själv o maken har inte varot särskilt pigg på att fota han heller. Så nu står ett stativ + en sladdlös fjärrutlösare högst upp på min "Att inhandla"-lista :)
Ellen har varit ledig från dagis idag och vi fick då besök av Hanna/fnyz och Matilda. Jättekul!!
Hanna tog med sig sitt svarta lakan som abkgrund o så var hon såå snäll och fotade mig, Ellen o magen :) De söta korten ska ni få se senare.
Idag bjuder jag på ett av fotona som bara är på mig och magen + ett par foton från "förr".
v. 28

Tack för titten!

//Åsa ♥♥♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

ooo en maguppdatering :-) det var snabbt jobbat du som brukar ta nån månad på dig annars ;-) hihi

ja gravid kommer man ju itne vara sååå många gåner i sitt liv så de är synd om man inte får så mycket fotat tycket jag, det känner jag verkligen från graviditeten med matidla att jag bara har 1 foto/månad å de är dessutom inte så bra.

Pylle sa...

ÅÅÅ så kul med en uppdatering och dessutom en mag uppdatering. Fin mage =) nästan så jag saknar min lite. ÅÅ så avis jag blir på dig och Hanna som haft en dag tillsammans, var så längesen vi sågs alla tre nu. Är så mycket annat som tar upp våran tid just nu. Men vi får försöka ses snart tycker jag. Kram

Anonym sa...

Åhhhh, äntligen lite magbilder på "Sprattel"!!

Väntar med spänd förväntan på de andra fotona.... Det är ju som i väntan på julafton det här att gå och vänta på magbilder plus väntan på vem som bor där inne...

Kram från Iggesund

Anonym sa...

Vad roligt med magbilder, sånt knäppte man inte så mkt på min tid som gravid.
Hoppas allt är bra, och God Jul!!
*Kramar fr Gävle*

Anonym sa...

jag är sååå sugen på å få se tomtebilderna :-D