tisdag 16 december 2008

Scrappat lite

Ja fastän jag har haft huuuur mycket som helst med skolan den sista tiden, så har jag tagit mig lite tid att scrappa oxå. Måste ju få vila huvudet ibland oxå :)
Här är en layout jag gjorde så där "bara för att" när jag var på scrapträff hos Maria förra måndagen:
"oss Vänner emellan"

Material från Lilla Handarbetsboden: Bla. Papper från BG, MM och Kaiser. Crystal swirls och blommor från Prima, Thickers från A.C. och Tiny alphas från MM.

Tyvärr har vi inte haft det bästa fotovädret de senaste dagarna, så färgåtergivningen är kanske inte den bästa, men men!
Upplägget har jag liftat från en Lo gjord av Carina Lindholm
Fotot har Hanna/fnyz tagit då Ellen hade födelsedagskalas o jag tycker att Ellen och hennes killkompis är så söta ♥ där de står vid fönstret o kikar ut. Jag undrar vad de pratar om :)

// Åsa ♥♥♥

3 kommentarer:

Bella sa...

Jättefin LO :-)
Och jag håller med dig, bilden var verkligen gullig :-)

Kram från Mei

Anonym sa...

Gud så sött!!! Sen en söt detalj är ju den lilla "statyn" mellan dom.... Ett riktigt vänskapsfoto....
Mycket snygg LO, du gör ju så fina detaljer som jag bara älskar.

Kram från Hudik

Hanna sa...

Åh vilken fin LO! Och så stämningsfullt foto!