tisdag 9 december 2008

Nämen så roligt :)

Fick ett trevligt sms igårkväll av min vän Elin / Pylle. Där stod det att jag kommit delad 2:a i en av tävlingarna i Stellas höstmix!!
Var naturligtvis tvungen att rusa in i forumet på Stellas.se o se med egna ögon. Jomenvisst var det sant :)
Jag kom delad 2:a i klassen "Valfri LO". Vinnaren i samma klass var ingen mindre än min andra vän Hanna/ fnyz ...superkul!!
Ni som minns vilken lo jag skickade in till den valria, minns kanske oxå att jag fick välja den p.g.a att jag missat att läsa instruktionerna till de olika tävlingarna. Jag valde ju bara ut papper och dekos ur kitet och skapade fritt...och tänka sig...det lönade sig :)

Min Lo
"Får jag en kram?"

Så roligt och spännande med en vinst :)


// Åsa ♥♥♥

8 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Grattis till andra platsen! Fräsch LO, jättehärliga färger!

Anonym sa...

grattis igen :-D jag tycker den rä så härligt lekfull och färgglad :-)

kramar

Lotta sa...

Grattis till vinsten, vad kul:) LOen är ju verkligen kanonfin.

Monica sa...

Grattis till priset och en helhärlig layout!

Bella sa...

Supergrattis!!
Kram från Meli

Anonym sa...

Grattis!!!!

Anonym sa...

söta Ellen, jag skulle också kunna tnka mig en kram!

lillis70 sa...

Grattis!!! Så himlans kul!!