lördag 24 januari 2009

Formex-layouter

Ja då kommer här de 3 layouter jag hann göra åt Reprint och formexmässan :)
"Snart storasyster"
Grönprickigt papper från Kaiser med en transparancy från Best Creation ovanpå.
Dekos: Blommor, brads, band och label holder från Reprint och lite blingstenar från Kaiser

"Our sweet angel"

Glitterpapper från Best Creation, Enfärgad cardstock (fotomatta samt Qk-bokstäver) från Reprint.
Dekos: Blommor, brads, och photo anchors från Reprint

"Crazy"

Papper från Kaiser
Dekos: Band från Reprint, punchinella, blomstämpel, liquid pearls (röd). Bokstäverna är mask från Tim Holz. Jag har klistrat dem direkt på pappret o sen duttade jag med acrylic dabbers (vit) över. Sen drog man loss masken och då blev det som svarta bokstäver. Markerade konturerna med liquid pearls och sen hade jag på 3D-lack (glossy) ovanpå för att få bokstäverna att komma fram ännu mer.
// Åsa ♥♥♥

7 kommentarer:

Alex sa...

sååååå fina! gillar bäst den första.. måste testa nån gång att använda transparancy...

Pyzzlan sa...

De två översta LO'na är verkligen stilrena men stämningsfulla. Verkligen fina!

Helena sa...

Åh vilka härliga layouter :)

Miss Goldie sa...

Jag gillar den gröna massor! Härlig transparency! Sen är jag ju svag för rosa, så Angel är också jättefin och enkel.

Hanna sa...

Wow vilka fina!!

m sa...

Så läckra layouter. Tokgillar "Angel".

Lotta sa...

Wow...vilka LOs!!! Helt underbara. Gillar speciellt den översta. Gillar pappret och färgerna i massor....och så gillar jag ju fåglar. Så en kanonLO!