onsdag 7 januari 2009

Scrapparverkstad ♥

Jaaa...äntligen har inspirationen nåt mig :)
Jag scrappar som aldrig förr, och snabbt dessutom. Vet inte vad som tagit åt mig. Men såå himla roligt är det.
Synd att jullovet nu är slut och min inspiration bör läggas på skolböckerna *typiskt*
Har scrappat en Lo åt Hanna på Scrapbookbutiken, som ännu inte är bloggad där. Sen mailade jag 2 st layouter till tidningen (Scrapbooking m.m.) igår som heller inte får visas än :)
Sen var jag ju på scrapträff hemma hos Hanna/fnyz i måndags och då scrapapde jag en layout helt klar + att jag har en som är nästan färdig. Den som är klar ligger här i väntan på fotografering. Får se om jag hinner fota imorgon. Sen har jag en som är nästintill helt klar som ska åka ända ner till Stockholm /Älvsjö och Formex-mässan :) Den ska pryda Reprints monter. Jag ska hinna med ett par till layouter till Reprint oxå och jag lovar att fota små sneak peaks på dem :)

// Åsa ♥♥♥

1 kommentar:

Anonym sa...

åå vad kul med både scrapinspiration och blogg inspiration :-D