onsdag 28 januari 2009

Swe-scrapbook...

Japp min Lo "Badbrud" blev visad på swe-bloggen idag :)
Gjorde den till deras utmaning, där man skulle använda blad, bling och tags.
Tydligen var jag den enda som gjorde något bidrag oxå :-o
Jag blev iaf nöjd med min Lo...scrappade äntligen de där badkorten som fotades för knappt ett år sen. Jag ligger liiiite efter i scrappandet känns det som.
"Badbrud"

Papper: Bazzill CS, MM (rosa med vita glitter-prickar samt bladrankan) och MME (ett av deras Alla ♥-dag papper)
Dekos: Bokstavsstickers (Moma - A.C.), Chipboardhjärta (Heidi Swapp), Say it in crystals (Prima), Brads (A.C.), journalingblad (MM), Tag (photo anchor från QK)
// Åsa ♥♥♥

6 kommentarer:

fraise sa...

Superfin LO och såå söta bilder!

Anonym sa...

den är så fin :-) så härliga färger

Bettan sa...

Jättefin och kul att bli publicerad, även om du gjorde enda bidraget. Måste också få säga att "snart storasyster" och "Angel" härnedanför är gudomligt vackra! Säger bara Wow!

Karin sa...

Vilken härlig layout med underbara bilder!
=)

Anonym sa...

Tack snälla Åsa för dina grattisar :) Nu är det snart din tur också, jag önskar dig verkligen lycka till.

Veronica, Hannas mamma

www.mariante.se sa...

Å så mysig LO! Den har du verkligen lyckats med!
Trevlig helg!