onsdag 18 mars 2009

♥Det doftar litet barn här♥

Var en vända till goaste Elin igår innan det var dags för BVC-besök. Hon var så gullig att hon passade på att fota mig o Axel tillsammans och sen fotade hon lilleman ensam oxå :)
Såå många underbara fototn hon fick...blir nog en förstoring på väggen och så en massa scrappat av detta.


Ja det blev en hel radda med foton det, men som sagt...många fina blev det så det är svårt att bara välja ut nåt enstaka. Det är ju bara så underbart att ljuset är tillbaka, det blir ju så mycket roligare att fota då (dessa är inte ens redigerade i ps än).
// Åsa ♥♥♥

3 kommentarer:

Pylle sa...

ÅÅ blir så glad, när du är glad =) kul att du gilla fotona åå jag bara älskar att fota så jag ställer alltid upp, kom och tänka på att jag typ snodde kameran av dig när lilla Axel skulle fotas det hade du ju fixat bra själv =).
Kramis

Anonym sa...

Så söt lille Axel är. Önskar att vi hade bott närmare varandra nu. Så man hade kunnat pussat liten bebis-fot... =)
Kramar till er alla!
/Moster Carola

Monica sa...

Jag visste att det var något jag hade missat under mitt långa, ofrivilliga datoruppehåll! Stort grattis till en underbar liten parvel. Så söt han är lille Axel! Kram!