torsdag 19 mars 2009

kortverkstad

Ja just nu skapar jag kort...fast ikväll ska jag scrappa "på riktigt"...mao en LO :) Det är att scrappa på riktigt för mig. Jag är ju ingen kortmakare, men det är skoj att göra egna personliga kort när folk fyller år m.m. Denna vecka har jag gjort dels tack-kortet i inlägget här nedanför men jag har oxå gjort ett grattiskort till en blivande 3-åring och ett dopkort till helgens dop. Ska göra ytterligare ett grattiskort oxå innan veckan är över.
Så här blev 3-års kortet:

// Åsa ♥♥♥

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jättefint och stilrent kort!

Jo sa...

Jättefint kort! Så snyggt när det är så enkelt...

Grattis till er lille kille om jag inte skrivit det förut, vilka underbara kort Elin tagit. Passa på och njut, de är små så kort tid.

Emma sa...

Åh vilka underbara bilder på lille Axel!!! Åh nu vill jag att min tittar ut, jobbigt å bara gå här å vänta!!!
Fina kort åxå, enkelt och vackert!

Anonym sa...

åå vad fint :-D

snart kommer vi å hälsar på :-D lääängtar efter er, så ska axel få sin present åxå :-D

ZozzosLiv sa...

Åååh vilket stilrent kort!! Ibland passar utrycket "less is more" :-)
Kram

Anonym sa...

vilket fint stilrent kort det är snyggt tycker jag
hoppas du har det mysigt med bebis....
kram lolla