torsdag 5 mars 2009

Vad vore livet utan vänner???

Ja mitt liv vore inte detsamma som det är idag iaf.
Jag har massor av vänner, men det är 2 st som utmärker sig mer än andra. Jag älskar dem för att de alltid har tid att lyssna och de har alltid armarna utsträckta för både mig och min familj.
Jag hoppas att jag betyder lika mycket för dem som de betyder för mig!
Mina 2 speciella vänner är inga mindre än Elin och Hanna m. familjer. ♥Puss på er!♥

Nu har jag bara 6 dgr kvar (förhoppningsvis iaf) av denna graviditet och jag mår väl som jag förtjänar. Värst är mitt karpaltunnelsyndrom! Jag är bortdomnad i mina händer hela tiden och det värker i fingrarnas leder, vilket resulterat i dåligt scrappande och bloggande. Händerna funkar helt enkelt inte som jag vill :(

Söta Elin har fotat magbilder på mig, som jag inte kunnat ps:a o blogga, men Hanna kom med den bästaste idéen på länge igår då vi alla 3 sågs :)
Elin "snodde" mina foton från min kamera o har ps:at mina magfoton så här kommer ett foto från förra veckan då jag var i slutet av v.38 o så ett foto från igår då det var sista dan på v.39...nu är jag ju inne i den magiska veckan med nummer 40.

V.38

V.39

// Åsa ♥♥♥

15 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en mycket vacker kvinna Åsa!!!
Snart, mycket snart kommer lilla sprattel & du kan känna/röra dina händer och din kropp.

Vänner ska man vara rädda om och ni tre har nåt alldeles speciellt gemensamt!!

Kramar i massor från Hudik

Pylle sa...

åå söaste Åsa så glad jag blir över dina fina ord. Du betyder verkligen jätte mycket för mig och som du skriver vad vore livet utan dig =). Tack för dina tröstande ord idag. Kram Kram

Anonym sa...

men ååå nu grinar jag ju åxå! älskar dig vännen! tänk att det fanns en tid innan er två åxå :-) en tid efter skolkompisarna men före er, det var ingen rolig tid, nu har jag ju er, er skulle ajg ha haft när jag fixk matidla då hade nog allting varit ltie annorlunda!

massa kramar

Anonym sa...

vi skulle ha fotat v.40 foton idag :-D

Pylle sa...

ja varför gjorde vi inte det hade vart snyggt med ett utomhus ju =).
Puss på dig vännen.

Pylle sa...

skriver här också, fast jag redan fått prata med dig. Stort grattis till killen. Längtar tills vi ses. Puss

Anonym sa...

Å vad stor du blivit, stor och vacker! Lycka till nu och hoppas att vi får ses sen när allt är klart. Kram!

Anonym sa...

GRATTIS tille lille killen Åsa! Hoppas att ni alla mår väl :)

Hannas mamma

Helena sa...

Grattis till lillkillen!

Anonym sa...

måste skriva grattis här åxå :-D vet inte varför jag går in i din blogg även fast jag vet att du knappast uppdaterat :-D

kramar

Anonym sa...

Många kramar från oss i Ruskträsk till underverket Axel. Wilma o Lisa hälsar till nya kusinen. Pussa gossen och även Ellen o Matte o dig själv från oss. Nu måste vi ses snart (jag har en plan, men vi tar den på telefon). /Carola

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS Åsa m. fam till lillkillen, hoppas allt är bra med er. kramar Erica

Jo sa...

Stort grattis till er lille kille!

Anonym sa...

Grattis till lille Axel!
Ellen var så stolt över sin lillebror när jag pratade med henne igår kväll innan hon skulle lägga sig.
Hoppas vi ses snart!!

Än en gång ett STORT GRATTIS från Helena & grabbarna + "sonhustrun" Maria

Cattis sa...

Stort Grattis till er lille son!
Så söt han är!♥
Såg fotot hos fnyz.

Kram/Cattis