torsdag 23 april 2009

Inskickade Layouter

Ja jag skickade in 2 st layouter till tidningen, Scrapbooking m.m., men eftersom de inte meddelat om de vill ha in dem o tidningen kommer ut om några dagar så antar jag att de inte ville publicera dem. Därför bloggar jag dem istället :)

"På väg mot nya mål"

Ellen på väg ut i skogen med alla sina nappar i en hink. Hon gav dem till "rävungarna" :) Vår stora tjej! Hon har inte frågat efter napparna heller, det är strongt gjort tycker jag. Men så är hon ju envis o bestämd oxå så när hon väl bestämmer sig för nåt så är det så.

"Blommor från Ellen"

Ellen plockar glatt av alla mina vårkragar :) Varje dag hade hon med blommor till sitt dagis....vår lilla sötis ♥.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh vilka fina! Den översta gillar jag särskilt mycket, så vacker och stämningsfull!

Sofias blogg sa...

helt underbara och somriga. den översta blev en riktig favorit!

Maria sa...

Väntar på en uppdatering igen. In här och glor titt som tätt. Kanske ses i Gävle på lördag.
Kram /M