torsdag 2 april 2009

Tyst...

Ja denna vecka har jag innevecka i Gävle, vilket betyder tidiga mornar för att hinna med morgontåget med avgång 6.38 och sena kvällar innan man kommit hem med eftermiddagståget. När man väl är hemma kl 18 så väntar middag, familjen, lite plugg och sen iordningsställande för den nästkommande dagen. Mao superlite tid och ork till surfning och scrap. Nu är det end 1 dag kvar på denna innevecka (fredagen) och det känns sååå skönt. Har ju knappt träffat mina underbara barn o min man denna vecka och jag saknar dem sååå. (naturligtvis har vi träffats, men det blir inte alls som de veckor man är hemma)
Nu vet ni varför det varit tyst i denna blogg i några dagar.
Lovar att synas mer de nästkommande veckorna :)
// Åsa ♥♥♥

3 kommentarer:

Pylle sa...

fast det bara är text så är det kul att läsa =). ÅÅ jag förstår dig så hur du har det den här veckan man gör inge annat än längtar till Fredagarna och de ska ta slut. Fast de är också sköna för man får ett break från den vanliga vardagen. Ja det är både och tycker jag. Jag längtar efter en dag med dig nu, tur att vi ses lite på Söndag. Kramis på dig.

Fnyz sa...

:-) å tänk at du hade tid å ork för en uppdatering här :-)

mössan och dressen hittade jag och juddan p åklädbytardagearna på ÖF. En tia för mössan å 20 kr för dressen.

vet inte om du pratat med elin men vi kommer vara på ÖF imorgon om matte ville komma med barnen.

kramar

Maria sa...

Jag är så imponerad av att du orkar plugga fast du har en liten plupp hemma. Men nu är det fredag i alla fall så du snart blir hemma igen. Ledig ska jag inte säga, för du har säkert massor att plugga.
Ser fram emot lite uppdateringar kommande veckorna. Kram /M