fredag 10 april 2009

Scrappat...

Ja tro det eller ej, men jag har faktiskt ett flertal layouter som är färdiga, fotade o beskurna, vilket betyder...redo att bloggas :)
För att ni ska få nåt nytt att kika på i ett par dagar framöver så bloggar jag inte alla på en gång. På så vis får ni ju en anledning att kika in hit fler gånger :)
Här är en Lo med foton på mig o Ellen från december...jag vet...det tar tid för mig att scrappa vissa foton. Jag har inte ens scrappat midsommarkorten än, men men...

"Kiss kiss" (rubriken syftar på tomtepussen på nedersta fotot)

Foton: Hanna/fnyz
Allt material, förutom den lilla biljetten och crystal pearls kommer från Lilla Handarbetsboden. Tyvärr syns inte den snygga glittereffekten i det svarta pappret från MM.
// Åsa ♥♥♥

2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vad typiskt att jag inte var kvar igår när ni kom förbi...
Hade tänkt hinna med att åka till er i helgen men ibland hinner man inte riktigt med sig!
Stor kram på dig - saknar dig!!

snöstjärna sa...

Självklart kan jag det. Så gott jag kan. Lättare att göra än å förklara =) Du skapar först bilden i tex. photoshop eller liknande, så som du vill ha den. Sedan laddar du upp den på antingen blogger eller någon domän/webutrymme. Sen använder du vanligt HTML för att lägga in bilden i varje inlägg. Man lägger in det under inställningar/formatering och mall för inlägg. Hjälper gärna till om du inte får till det.