onsdag 6 maj 2009

Tjoho...en scrapuppdatering :)

Japp...så var en Lo beskuren iaf :)
En Lo om Axels födelse...denna ska sitta i vårt familjealbum. Hittade så passande papper som det stod veckans dagar på. Vi kom ju in till förlossningen på fredagkvällen o så föddes han på lördagen så därför sparade jag dessa dagar då jag rev en remsa av det pappret. Ringade in lördagen o satte dit stickers med klocklsaget på.
Längst ner på samma remsa stod det "Date" o där satte jag rubriken som fick vara datumet för hans födelse :) Sen lite bling från Prima o minirosor & daisys :)

"090307"

3 kommentarer:

Fnyz sa...

oo två uppdateringar samma dag, dra mig baklänges på en liten vagn :-p

Denna LO är så himla fin, var ju helt perfekt med remsan :-)

kramar

Maria sa...

Ja, kors i taket! 2 uppisar samma dag, jisses. Fortsätt i den stilen *s* /M

Helena sa...

Vi vill se mera, mera, mera.... Vet ju att det finns mera ju!
Du gör så fina alster och vi vill ha inspiration av dig!
Håll oss inte på halster så här!! Jag börjar ana vem Ellen får sina bus ifrån....

Kram från Hudik