måndag 26 oktober 2009

*Grrr* på vädergudarna

Nä nu får vädret allt bli bättre! *grrr*
Har ju 2 Lo:s och 2 kort som jag skulle vilja fota, men det går ju inte i detta gråmulna väder :(
Enligt vädergubben ska det bli sol imorgon så jag håller mina tummar för att det är bättre väder på G så att jag kan fota dem på onsdag.
Jag blir ju så himla trött när det är sånt här väder oxå. Trodde i min enfald att jag skulle känna mig lite piggare imorse då man fick sova en timme extra, men icke sa nicke.
Snart är det slut på praktiken oxå. 5 av 6 vfu-veckor är avverkade och imorgon ska jag hoppa in och vikariera för en av pedagogerna på min avdelning oxå. Det ska bli superkul!
signatur

2 kommentarer:

Maria sa...

Håller med dig. Det är inte ett dugg kul med regn, regn å regn. Kladdigt blir det överallt också. Savannah tycker det är jättekul, men inte vi *grr*. Bara hoppas det slutar regna, torkar upp och att vi får några fler soliga höstdagar innan kylan gör sitt intåg.

Väntar med spänning på att få se dina LOs. Men främst minialbumet. Har inte sett något sånt du gjort förut så det blir nåt nytt :)

/M

Maria sa...

Nu har jag sett det.... minialbumet. Jättefint! Har varit lite sugen på att köpa ett av dem där albumen. Kul å se hur man kan använda det. Å en bild på magen fick du med å *s*. Det är verkligen det största man kan vara med om i livet.
Kram /M