torsdag 3 februari 2011

Dalsland, en idyll!

I somras tog mamma och jag med oss barnen och for ner till min moster i Dalsland. Där fick vi några underbara dagar bara vi, hur mysigt som helst hade vi :)
Ellen o jag shoppade scrapsaker, Axel matade marsvinen och tittade till fåren o hönsen o Ellen fick hoppa i höet på höskullen...en riktig idyll är det hos min moster!
Jag fotade naturligtvis en hel del och ett par av fotona jag fick på Axel, där han gick omkring i gummistövlar o utforskade omgivningen var jag bara tvungen att scrappa. Redigerade fotona i ps så de ser lite "gammaldagsa" ut. Använde en action som gjorde fotona i lite sepia.
Sen gick jag igång med de fina papprena som jag fick i kitet från stellas till deras kittävling. Resultatet blev till deko-kit utmaningen o layouten ser ut så här:

"Dalsland en idyll"


signatur

2 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhhh, vilket härligt upplägg! Gillar de underbara färgerna och alla detaljer... Snyggt med lager på lager...

Kram
Linda

Åsa (asali) sa...

Åhh tack så jättemycket :)