måndag 14 maj 2012

Bo Bunny för Stellas.se

Jag fick ju ett stort dt-kit med massor av papper nu sist så här är ännu en LO jag skapat för stellas.se med papper från Bo Bunnys serie "Country Garden"

"Våra 2 hjärtan"


Dessutom har jag för första gången någonsin gjort egna pappersblommor. Den stora ljusa blomman på nedersta fotot är gjord med hjälp av stansen "Whale of a punch - Retro flower". Jag stansade ut 3 st blommor och veckade kronbladen på 2 av de 3. Dessa 2 limmade jag ihop omlott. Sen klippte jag bort ett kronblad från den tredje utstansade blomman och limmade ihop den igen. Sedan limmade jag fast den på de övriga 2. I mitten limmade jag en miniros. Blev riktigt fint tycker jag. Men inte nog med det, jag provade även att rulla egna pappersrosor. I mitten droppade jag i pearl maker, vilket gjorden "blomman" komplett :)
signatur

Inga kommentarer: