torsdag 31 maj 2012

Kiss

Idag är det en teknikutmaning inne i swe-bloggen. Där ska man inspireras av en låt och jag scrappade denna layout. Upplägget har jag inspirerats från maj-skissen inne i C'est magnifique. Och det blev till slut en lite galen layout för att vara jag. Jag har använt modeling paste tillsammans med en stencil. Gjorde en tegelvägg, men efter att ha öst på med alla dekorationer så syns "tegelväggen" nästan inte iaf ;) Så kan det gå. Jag valde länge om jag skuylle ha med den gigantiska blomman el ej, men till slut tänkte jag: Varför inte! ;) Så nu sitter den där och denna layout måste jag nog pressa in i albumet, men det är smällar man får ta eller hur?

Allt material, förutom de små min-albetsstickersen och de gröna bladen kommer från mitt majkit från C'est magnifique. Ett scrapkit jag bara älskar!!
signatur

1 kommentar:

maria sa...

Så snyggt och lite rolig oxå med titeln och kortet =)

Ses på lördag, kram maria