torsdag 17 januari 2008

En utmärkelse!!

Åh supergulliga pylle har gett mig denna fina utmärkelse =)
Tusen tack! Det värmde ända in i hjärteroten =)



"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Nu är det ju meningen att jag ska välja ut 10 st som inspirerar mig, och det var INTE lätt. Det finns ju så många att välja bland =)

Men jag väljer: Jenny S, monnah, , Badanka , webmosterhelene Lina Tannerfalk, Fiffi, fnyz, annika5064, marajjah, slösa,

Jag förstår att flera av de jag valt att ge en "Award" redan fått en...det är ju fler än jag som beundrar deras scrapstilar. Men jag kan ändå inte låta bli att välja dessa då de ständigt inspirerar mig. Så tack tjejer för att Ni inspirerar till så mycket!! =)

// Åsa

5 kommentarer:

m sa...

Å, tack gulledu. Du ligger på min bloggrundelista så jag är alltid in hos dig också för att söka inspiration. Tack!

Anonym sa...

Åh, tusen tack för det! Du är en kanonscrappare själv! Kram
Annika

Anonym sa...

oj! Tackar så hemskt mycket, vilket gäng du placerat mig mig! Blir verkligen jätteglad, den här karamellen ska jag suga på ett tag!
kram
Lina

Monica sa...

Tack snälla! Ja, Formex är riktigt kul (och utmattande). Synd att vi inte ses, men det blir någon annan gång. Kram!

Anonym sa...

ååå tack :-+ har inte awarda nå än själv men ska nog göra de idag :-+

å vad jag längtar till imorrn :-D ska bli så kul, var ju så längesen vi hade kurs nu.

vi ses ikväll så kan du få tillbaka sladden åxå :-D

kramar