fredag 11 januari 2008

Var med i min PIF-utlottning!

Jag fick en PIF "Pay It Forward"-utnämning av venezuela/ladydi och nu är det min tur att för "piffen" vidare =)

Är du sugen på att få div. scrapsaker i ett brev med posten behöver du endast kommentera detta inlägg med en motivation till varför just du önskar en "PIF". Jag lottar ut 2 st kuvert =)

P.S Kan bara meddela att det jag fick i mn "PIF" var alldeles utmärkta scrapgrejjer med en massa roliga dekos. Jag lovar att du/Ni oxå ska få något bra att ha ;-)

// Åsa

10 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jaaa, jag vill bli uppiffad! :-)

Bettan sa...

Ja, jag vill också vara med. Är så nere pga att jag slutar röka och behöver verkligen nåt som piffar upp tillvaron :-)

Anonym sa...

En pif får gärna komma flygandes och pigga upp mig lite.
*Tycker om din nya blogg*

Anonym sa...

Yes, yes! Pif me please! ;-)

Anonym sa...

jag har inte skrivit i nån PIF tidigare men kanske skulle prova lyckan en gång, har massa grejer som andra skulle bli glad över här hemma :-D

Lotta sa...

Ja, varför ska jag vinna en pif? För att jag kämpar som en tok att gå ner i vikt kanske. Och för att jag kanske i en pif får lite nya saker som jag aldrig skulle köpa själv, men som kan vara superkul att testa.....så please...

Hanna sa...

Ja detta måste jag testa...Första gången så det kanske ger nybörjartur..?

Jenny sa...

Jag vill också ha en pif!

Anonym sa...

Jaaaa vill gärna vara med och bli piffad. Är hemma med sjuka barn så jag behöver bli lite upppiffad :-)

Bubblan sa...

Oh det här med PIF på scraping är något jag aldrig tidigare sett.
Men gud så spännande att få något nytt i brevlådan och vilken glädje att få skicka vidare och hoppas att den blir lika glad som jag.