måndag 7 januari 2008

Välkommen till min nya blogg!

Jag hoppas att ni som läser kommer att trivas, det hoppas jag att jag oxå kommer att göra =)

Jag har tagit mod till mig att byta från blogg.se till blogspot enbart för att det är lättare att byta och ändra bloggutseendet och designen här inne. Det är iaf vad som sägs så jag tar och provar!

Ni som är lika scrapgalna som jag och väntar spänt efter layouter m.m. kan jag meddela att det kommer =)
Tänker inte flytta med något av mina gamla inlägg hit, de får ni läsa i den andra bloggen : här

Nu är det nytt år och nya tag som gäller!

// Åsa

5 kommentarer:

Pylle sa...

wow jag är först men att skriva, tänk vilken övertalningsförmåga jag har hihi välkommen till blogspot =).
Kram

LadyDi sa...

Grattis - du vann i min PIF utlottning. Kika in i min mail...

LadyDi sa...

Menade såklart blogg...

Anonym sa...

jaaa nu kan jag kommentera :-D

Pylle sa...

Den blev super snygg din header =)
Kramis