måndag 4 februari 2008

Har skapat...

Jag har faktiskt fått lite gjort =)

Har gjort färdigt 2 st Lo:s som legat ett tag. Men jag har även gjort några kort.
Har inte fotat av alla dock. 3 st flyttade genast "hemifrån" efter att ha blivit färdiga =) Hade nämligen en beställning från svägerskan.
När jag ändå höll på, slängde jag ihop ett alla hjärtans-dag kort oxå. Kan ju vara bra att ha ;-)


Motivet är färglagt med distresser, vingarna är dessutom målad med brilliance-dyna blandat med distresser för att få de att skimra.

Har ju iom allt detta skapande, ökat på min scrapbudget oxå =)

Hittills:
LO:s = 9 st
Dubbel LO = 0 st
Altered = 0 st
Kort = 6 st
Använt QK eller dyl. = 5 st

Sparat: 310 kr

// Åsa

4 kommentarer:

Lotta sa...

Jättegulligt kort, gillar hjärtanen och hur du har satt fast dom:)

Jenny sa...

Superfint kort! Romantiskt och fint!

Anonym sa...

Åh vilket sött kort, gillar detaljerna massor....måste nog sno en idé härifrån om jag får.

Örnen sa...

Åh, vilket ljuvligt kort!!