måndag 18 februari 2008

PG´s Skissecup

Papirgleder.no har en skissecup som sträcker sig över en längre period, nästan ett helt år faktiskt. Jag som älskar att skapa efter skisser hakade naturligtvis på =)
Man fick 2 skisser att skapa utifrån och antalet LO:s att skicka in var valfritt.
Jag valde, fastän man hade en hel månad på sig, att enbart skapa ett bidrag utifrån den ena skissen. Mitt bidrag blev inte utvalt till att hamna i finalen, så då passar jag på att visa den här istället. Jag är dock inte ett dugg missnöjd över att inte bli utvald. Det var ju runt ett hundratal bidrag som kom in. Det ena lika fantastiskt som det andra. Och jag är sååå nöjd med min Lo, älskar den faktiskt. =)
Layouten handlar om vår dotters söta kusin Minna, som här har ramlat och slagit sig efter att ha övat på att slå kullerbyttor på gräsmattan. Hon är ledsen och gråter en stund på trappan.



Har för första gången scrappat på Bazzill craft. Och sen har jag dekorerat med en stor Crystal swirl från Prima som jag bara ääälskar!! Dessa har jag köpt hos Lilla Handarbetsboden.se.
Därifrån kommer oxå Damask-stickersen från Heidi Swapp

// Åsa

4 kommentarer:

Pylle sa...

Den är så underbar, jag älskar den också. Blir nog en lift på den här =). Kramen

Erica sa...

Skiiiitsnygg!

terese sa...

ja, vilken vacker LO!! jag scrappade också efter de skisserna, och visst är det kul med skisser!! :-D

Claudia79 sa...

denna är supervacker!!!