tisdag 5 februari 2008

Lite nytt åt Scrapbookbutiken

Japp så var ännu en till Lo skapad åt Scrapbookbutiken.se. Denna gång fick vi skapa med ett läckert princess-papper från EK Sucess. Det var embossat med Disneys texter om prinsessor. Glittrade gjorde det oxå ;-)

Lo:n ärgjord för inspiration till februari månads tävling "Prinsar och Prinsessor" så skynda er in i butikens blogg för att läsa mer!!



Allt material hittar ni naturligtvis oxå i shoppen =)

Tyvärr blev avfotografering inte den bästa, så färgåtergivningen är lite fel, men men...Så är det när man har mulet och snö och inte har någon scanner i närheten =(

// Åsa

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin LO, vilket underbart prinsesspapper till en sån liten prinsessa!

Anonym sa...

Underbar Lo och vilka snygga papper!

Jenny sa...

Superfin! Och de där pappret var ju nått jag bara måste ha till min prinsessa!

Lotta sa...

Vilka härliga papper.....och jag gillar upplägget.

Anonym sa...

sååå fin LO
pssst länken till scrapbookbutiken du har länkat till saknar ett K i själva länken inte i namnet du har gjort rött..

Åsa (asali) sa...

Nu så är länken riktig =)
Tack för upplysningen!

Monica sa...

Mums!

Heléne sa...

Åh, en sån söt liten prinsessa! Snyggt och jag gillar din rosett-rad massor :-) Det är en kille på Smulans dagis som har haft vattkoppor också, så det är därför prickarna kan komma när som helst.. Men Smulan och hennes bästis hade verkligen varit jättetajta dagarna innan bästisen fick koppor, så om inte Smulan skulle få det inom de där dagarna du skrev så är det ett under! Hoppas ni får vara krya nu!

Anonym sa...

ses ikväll :-D

Lisbet sa...

Hej hallo..
Hos dig har jag varit förr men har stannat till och tittat på dina alster. Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medans jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.

Pylle sa...

Hej! Kikar in flera gånger per dag och hoppas på att få se nå nytt, men inget. Men jag tycker det är härligt att se din underbara prinsse lo också så. Kramen

bitte71 sa...

Så ljuvlig LO! Ska se om jag kan få ihop något till den där tävlingen *funderar*
Ha en bra kväll!
Kram M