onsdag 13 februari 2008

Äntligen...

Äntligen en uppdatering =)
Här är det hektiskt nu. Jag fyller jämnt på lördag och det har jag lyckats förtränga ganska bra =) Ända tills nu då...maken är borta i några dagar så jag och Ellen är hemma själv. Det tillsammans med städning och bakning är ingen vidare kombination, iaf om man heter Ellen och vill ha all mammas uppmärksamhet. Så än så länge är INGET bakat och INGET städat och INGET handlat! *Gahh*

Har ju äntligen fått en deltidsanställning nu oxå, efter att ha varit arbetslös i en dryg månad. Superkul, men att den skulle komma samtidigt som man redan hade fullt upp kändes ju mindre lämpligt, men men...pengar vill man ju ha =)
Nåja...på fredag kväll kommer nog allt att vara klart inför helgen iaf. Det brukar ju alltid lösa sig =)

Var iväg på scrapträff hos Hanna/fnyz i måndags. Det var superskoj som vanligt. Fick en LO klar som jag kan visa för er. Har gjort 3 st till, men den ena är inte fotad än och de andra två är till tävlingar så de får jag inte visa än.

Här är LO:n från i måndags iaf.

Så var iaf en LO om julstöket klar.
Lämna gärna en kommentar då ni är förbi =)
// Åsa

3 kommentarer:

Pylle sa...

Så fin den är och kul med en uppdatering, trist att jag inte kunde var med i måndags och scrappa men snart är det dax igen.
Kramen på dig

Anonym sa...

ååå, den blev ju så bra :-D den är helt underbar å stjärnorna blev erkligen pricken över I.

nu när man fick sen den på internet så ser man verkligen vilket klockrent pappersval det var med det rutiga som ser ut som en julhandduk :-D

kramar

Lotta sa...

Jättefin, gillar pappersvalet och stjärnorna.....