söndag 30 november 2008

Bidrag till Stellas

Ja så har jag laddat upp mina sista bidrag till Stellas höstmix-tävling. Hann inte med något bidrag till deras utmaning, men vad gör det :)
3 layouter och ett kort lyckades jag iaf åstadkomma. Och det är inte lite det med tanke på mitt pluggande oxå :)
Först ut är Lo:n till liften
"The things I love about you"


och så det valfria kortet

Kortet fick min käre make ♥ då han fyllde 30 förra lördagen :)
Nu stundar en hektisk "Innevecka" i Gävle, vilket betyder tidiga mornar och sena kvällar, så det blir nog inte nåt bloggande på ett par dagar nu.

// Åsa ♥♥♥

8 kommentarer:

Bettan sa...

Fint kort och en väldigt vacker LO. Gillar kortet jättemycket. Dags att jaga mannen med kameran kanske ;-)

Hanna sa...

Verkligen jättefina båda två. Och "älskad" längre ner är helt underbar.

Jenny sa...

Härlig lo, färgerna var grymma och titeln med. Och kortet var superfint det också!

Anonym sa...

Kanonfina bägge två!

lillis70 sa...

Så fin LO på mannen!
Korten gillar jag med :-)

Anonym sa...

Vilken härlig layout..gillar blommorna och snirklarna och fotot..allt!! =)

Kram!

Lotta sa...

Hjälp vilken vårlsnygg LO. Gillar ALLT!! Måste fråga...den där blåa grenen med blad på, som du har på både LOen och kortet.....Vad är det? Det är så snyggt! Är det en dies? (vill haaaaa)

Anonym sa...

Glömde säga det i lördags men LO:n på Matte är bara så underbart vacker....!!

Vilken inspiration jag fick!

Kram Helena