tisdag 22 december 2009

Axel 7 månader

Ja jag vet...han ÄR 9,5 månader, men jag ligger liiiite efter med scrappandet just nu så här kommer hans 7 månaders LO. Jag har åtminstone, hör o häpna, äntligen förstått mig på vitsen av att föra anteckningar i mobilen. Så nu lägger jag in konstant små minnesanteckningar över Axels framsteg så jag slipper lagra dem i skallen. Det blir liksom för mycket till slut att hålla reda på ;-)

Jag gjorde denna Lo efter en skiss på swe, men jag surrade ihop allt och glömde blogga den där...så kan det gå ;-)
signatur

2 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

hihi har du äntligen insett det perfekta med anteckningar i mobilen :-D jag har ju gjort så sen tildan var liten för att ha med på scrapträffar m.m.

Maria sa...

hm, jag har inte förstått att man kan föra anteckningar i mobilen. Jag bloggar för att hålla koll istället :)

Tänk va fort tiden går. Det var ju alldeles nyss vi låg på BB ju :)

Jättefin bild på honom i inlägget nedanför. Håller med...fler bilder vill vi se :)
/M