söndag 20 december 2009

Dålig bloggare

Ja det är bara att inse att december månad bara flugit fram här hemma och jag har haft allt annat för mig än bloggat. Har äntligen lyckats fota Axels 9-månaders kort och julklapparna är inhandlade, lite hulgodis är gjort, första pulkaåkningen för barnen är avklarad och det är julfint i huset nu med en alldeles underbar julgran som Ellen varit så duktig med att pynta (fast mamman flyttade om en hel del efteråt ;-) )
Och det roligaste av allt: Vår lilleman som nu älskar att åla fram till allt o alla för att sedan dra sig upp på knä o sen upp o stå har tagit sina första staplande krypsteg nu ikväll :) Det är så det värmer i mammahjärtat då man får se ens barn göra framsteg. Och att vi skulle få ett barn som kan krypa innan det kan gå var inte alltför självsäkert i detta hus. Ellen hoppade runt på rumpan som en liten groda hon
;-)
Nu ska jag springa till "julklappsbordet" och slå in lite fler klappar :)
Bara ett litet kort först på vår underbara Axel:

Måste jag säga att han älskar när man frågar honom om hur stor han är ;-)
signatur

3 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

vilket supergulligt kort på han :-D vill se fleeer foton :-D

kramar

Pylle sa...

åå lillsötisen som det var var för längesen som jag träffa igen. Håller med Hanna fler foton vill vi se. Kramis.

Anna sa...

Gud vilken sötnos :-) Säger som Hanna och Elin fler kort ;-)

God Jul!!