onsdag 30 december 2009

Topp 10, 2009

Exakt 50 layouter har jag fått ihop under 2009. Ett år som varit oerhört hektiskt och psykiskt påfrestande på många sätt och vis.

Att scrappa är verkligen som balsam för själen (uttryck från Marie-Sockergrynet) och jag önskar att jag hade kunnat unna mig mer scraptid, men det där samvetet jagar hela tiden mig. Scrappar jag o mår bra för stunden så kommer det arbetet som hängt över mig att bli ännu senare och vila ännu tyngre på mina axlar och vice versa. Jag antar att det är det som kallas livet.

Hur som helst så har jag ju gjort nästintill 1 Lo/veckan och det är ju inte fyskam för en sån som mig, dvs. en långsam scrappare som pluggar o är "mamma-ledig" samtidigt som man ska hålla ihop övriga familjen.

Har sammanställt min 10 i topp-lista för i år och det är roligt att se vilka element som jag fastnat för detta år ;-) Ni ser säkerligen oxå vilka element det är :)
Här kommer utan någon som helst ordning mina favoriter:










signatur

8 kommentarer:

Maria sa...

"Litet barn" är min favorit av dem här. Tätt följd av "adorable". MÄÄÄN så måste jag säga som till Elin och Hanna. JAG skulle valt lite annorlunda när jag valde ut dem 10.
OCH MIN FAVORIT är Stillhet. Så jag säger den ändå fast den inte finns med. Och så "Liten & Ny" är en klar höjdare.
/M

Fnyz sa...

tror du valt ut de 10 som jag åxå valt av dina :-) "adorable" och "balansgång" är nog mina två favoriter, kul att den sista då åxå är gjord "åt mig" :-D

Fnyz sa...

men du du har ju glömt ellens 1års lo ;-) hahaha den är min favorit :-D nallen är superb!

Annelie Maddock sa...

Alskar Din stil! Fina LO-er Du valt!!!

Gott nytt 2010 fr NZ, kram!

Pylle sa...

ÅÅ svårt du gör alltid så fint Åsa men fina detaljer. Men Liten och grow gillar jag väldigt mycket och så är det ju en sån duktig fotograf som tagit fotona haha ;)
Kramis

Unknown sa...

Du har en underbar stil!! Supervackra layouter allihop!

Gott nytt år!

Kram, W.

Ellison sa...

Vilka underbara layouter du valt ut! Liten blev min favorit. Gott nytt år!

ZozzosLiv sa...

HÄRLIG lista...Adorable LO.n är helt magisk!! Kram o gott nytt år!