tisdag 15 februari 2011

En hemlis

Ja jag har haft en hemlis som jag nu kan avslöja för alla er som läser min blogg :)
I tisdags fick jag ett oerhört roligt mail från Stellas designteam med en förfrågan om jag vill ingå i deras team. Självklart svarade jag ja på den frågan :)
De gillade min stil o tycte att jag kompletterade dem på ett bra sätt, så glad o stolt man blir då :) Så nu ska jag skapa åt dem i ett halvår framöver åtminstone så får vi se vad som händer efter det, kanske kanske får jag stanna kvar längre ;)
Vill du läsa mer om mig o min presentation i stellas bloggen kan ni kika här

Och till er som varit nyfikna o frågat mig om jag kommit med och fått svaret nej så kan jag meddela att det svaret fick ni för att jag helt enkelt inte fick skvallra o att alla skulle få "chansen" att veta det samtidigt :)
signatur

5 kommentarer:

maria sa...

Va kul!!! Grattis!!!

Pysselbus sa...

Grattis än en gång Åsa!!

Kram

Pylle sa...

Grattis vännen :)
//Elin

Leia sa...

Vad kul det ska bli! Ser fram emot att lära känna dig =)

Kramelikram Veronica/Leia

Hanna sa...

Vad roligt, grattis!!