torsdag 10 februari 2011

Scrapbooking till salu

Jag säljer följande 2 produkter som jag känner att jag inte har någon användning av själv. Kanske det finns någon annan i vårt avlånga land som behöver dem bättre än jag? De är helt nya och aldrig använda.

Makng memories Tool kit II - 225 kr (ord. 275 kr)

Förpackningen innehåller:
* Skärmatta 10x10 cm
* Stållinjal 15 cm
* Sandpapper (för att distressa papperskanter m.m.)
* Universal lim
* Sax
* Pincett
* Öljettsättare och hålpunchar 3 st olika storlekar
* Skalpell
* Hammare till öljettsättaren
* Paper piercer (för att göra små hål i pappret till ex. brads, pins m.m.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Neatnix "Stuff bucket small" marin/ljusblå - 125 kr (Ord. 175 kr)


Skriv en kommentar alt. maila mig om du är intresserad :)
asali78[snabel-a]yahoo.com

signatur

Inga kommentarer: