onsdag 9 februari 2011

Överväldigad

Ja så känner jag mig idag.
Denna dag har varit rolig¨på flera sätt o vis :)
Först träffade jag gulliga Åsa på Reprint på butiken idag. Hon visade en massa spännande nyheter, kul kul!!
Sen när jag hämtat barnen fick jag agera ängel o hjälpa en dam upp ur diket. Hon hade sladdat på vägen o fastnat i en snödriva. Jag stannade o fick fram bogserlinan o sen var det bara att dra upp henne på vägen igen :)
Sen nu när jag kollade stellas blogg ser jag att jag blivit placerad i 3 av de 5 tävlingarna i stellas kittävling :) Så roligt!!! Jag hade en vinst o 2 andra-placeringar o sammanlagt ger det mig ett presentkort för 600 kr...inte illa va??
Det var dessa 3 layouter som jag fick pris för:

1:a pris, Dekokittet


2st 2:a pris, Skissen och Valfri layout


signatur

1 kommentar:

E sa...

Stort grattis till vinsterna! Helt fantastiskt fina LOs alla tre!