tisdag 25 mars 2008

Cybercrop på Scrappiz

I helgen arrangerades det en cybercrop inne på scrappiz-forumet. Alltid lika roligt och utmanande. Tyvärr var jag alltför seg i starten...hade helt enkelt ingen lust att scrappa!
Man hade till på måndagen på sig och på söndagen började jag.
Jag hann med 2 bidrag...är ju ingen snabbscrapapre a´la min kompis Fnyz =)
Gjorde ett bidrag till Färginspirationsutmaningen (puh, ett långt ord att skriva)
Inspirerades av färgerna: cerise, orange och turkos. Lade till svart o vitt som accentfärger.
Sen gjorde jag även ett bidrag till 3D-utmaningen. Man skulle scrappa i 3D mao.Så här blev det resultatet.

Använde massor av 3D-kuddar, thickers, lager på lager, overlay, knappar o blingstenar för att få olika djup i layouten.

// Åsa

3 kommentarer:

Monica sa...

Mmm, vilka godbitar! Du tar så fina bilder av dina layouter. Mycket snyggare än mina bulkiga scannerknöggliga saker.

m sa...

Fina! Å vad jag älskar det där röda papperet du har scrappat. Hela den layouten är bara wow för mig. Härligt med så olika djup i den. Å babysim, visst är det fantastiskt att det bara fungerar att dyka med sånna småttingar?!

LadyDi sa...

Himlars så snygg din 3D LO är. Ljuvlig!!