måndag 24 mars 2008

Scraputmaningen

Jag gjorde oxå ett bidrag till Scraputmaningens bing-tävling. En jätterolig tävling. Gillade bingot mycket...det fanns ju massor av olika kombinationer att välja mellan =)
Priset lockade oxå naturligtvis =)
Nu vann jag inte, men jag blev ändå otroligt nöjd över mitt resultat och det är ju det viktigaste!


Tyvärr blev jag inte lika nöjd med avfotograferingen...det var inte den bästa fotodagen då jag fotade =(

Rubriken är utstansad med cuttlebugen. Fick låna min vän Pylles alfabet, Blossom grand. Sen har jag haft på stickles/ crystal o sen 3D-lackat ovanpå för att få dem att glittra så där härligt vintrigt! Den lilla halvcirkeln uppe till vänster är en overlay från Hambly. Egentligen ska det vara ränder för att skriva journaling oxå, men jag tyckte inte att det blev nå snyggt på fotot. Så jag klippte helt sonika bort dem och behöll enbart "krumelurerna" =)

// Åsa

2 kommentarer:

Carolina Johansson: sa...

Härlig LO, gillade att du använt kombinationen rött och ljusblått för att plocka upp både vinter och overall! Jättemysig!

Unknown sa...

Så härlig! Riktigt "krispig" och underbart vintrig :)