onsdag 19 mars 2008

Dt-layouter

Såg att Hanna på Scrapbookbutiken lagt upp mina dt-alster för mars-månad, så då bloggar jag dem här oxå =)
Fick superhärliga papper från Making Memories. Ett "flockat" papper från serien 5th Avenue och ett scalloped papper från serien Noteworthy bl.a.
Jag är inte den som så ofta scrappar i turkost, men det blev ju jättefint =) Är själv mycket nöjd över reultatet. En massa 3D-lack blev det på bokstäverna oxå =)



Sen fick jag även ett glitterpapper med supersöta körsbärsblommor på. Iaf så tycker jag att det ser ut som körsbärsblommor alt. äppelblommor =)
Det pappret fick mig genast att tänka på våren/försommaren och jag hade ett foto på min dotter då hon bara var 11 dagar gammal, tagen på just vårkanten.
Hon var ju lika söt som körsbärsblommorna o vad mer passar en prinsessa än lite glitter =)
Även här fick bokstäverna en omgång av 3D-lacket, fast först blev det glitterlim på dem så de glittrar i takt med blommorna =)


Blomman är en spets som jag snurrat ihop tills den såg ut som en blomma =)

// Åsa

3 kommentarer:

Jenny sa...

Superfina Lo's! Ljuva Ellen var verkligen ljuvlig!

Sofias blogg sa...

Underbara Lo's! du är en sådan bra inspirationskälla, är ofta här och tittar på allt fint du gör..:-)

Anonym sa...

älskar dem båda två. Färgerna är så härliga på "Ojdå!" :-D de var härligt att få umgås lite dag. ses kanske imorrn.

kramar