torsdag 13 mars 2008

Mitt bidrag till Stellas vårtävling

Nu är mitt bidrag uppladdat i deras blogg, så då bloggar jag den här oxå. =)
Köpte ett kit från Fancy Pants och blev väl inte direkt överförtjust, men men...
så är det när man "köper grisen i säcken" =)
Jag lyckades iaf med konsten att använda hela 5 mönstrade papper!!!! Man var tvungen att använda minst 2. Sen blev det 2 dekorationer oxå, som var minikravet för dekos.
Hade så härliga kort på Ellen då hon skolades in på dagis, och de passade perfekt till de pastelliga papprena.


Ellens min är verkligen obetalbar =)

Den lilla tagen i blomman är eg. ett foto på den dörrskylt som dagiset hade då de skolades in...en handgjord sådan och mycket söt. Söta Pylle hade varit smart och förevigat den med kameran och hon var så snäll och mailade över den till mig =) Jag skrev sedan ut denpå vit CS i miniformat. Kul att ha kvar tyckte jag =)

//Åsa

4 kommentarer:

Pylle sa...

jag tycker den är så fin och håller med dig om att kortet på Ellen. Det blev så bra att skriva ut skylten på cs, att inte jag kom på det när jag gjorde min :). Kram

Anonym sa...

Jättefin!!!

Jenny sa...

Superfin!

Monica sa...

Det är sådana träffsäkra foton som blir de riktiga skatterna då man scrappar. Vilken vacker layout du har gjort! Stort lycka till!